پشتیبانی و دانلود

طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی نشان دهند که صفحهٔ طراحی یا صفحه‌بندی شده است

s f

[mkdf_separator type='normal' position='center' border_style='solid' color='' width='' thickness='12' top_margin='0' bottom_margin='0' ]
اطلاعات تماس
[mkdf_separator type='normal' position='center' border_style='solid' color='' width='' thickness='18' top_margin='0' bottom_margin='0' ]
شیراز,خیابان طالقانی ساختمان شفا
[mkdf_separator type='normal' position='center' border_style='solid' color='' width='' thickness='10' top_margin='0' bottom_margin='0' ]
شیراز
[mkdf_separator type='normal' position='center' border_style='solid' color='' width='' thickness='10' top_margin='0' bottom_margin='0' ]
youremail@yourdomain.com
[mkdf_separator type='normal' position='center' border_style='solid' color='' width='' thickness='10' top_margin='0' bottom_margin='0' ]
09123235263
[mkdf_separator type='normal' position='center' border_style='solid' color='' width='' thickness='60' top_margin='0' bottom_margin='0' ]
Follow Us

وکیل خانم تهران

وکیل خانم تهران

بهترین وکیل خانواده خانم در تهران

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

بهترین وکیل خانم تهران (خانواده) در تهران کسی است که از لحاظ تجربه حضور در دادگاه های خانواده بسیار با تجربه باشد و در اکثر پرونده های خانواده خود پیروز شده باشد. وکیل خانم خانواده در تهران با تخصص و تجربه ای که داره بعد از اینکه زوجین بهش مراجعه می‌کنند ،  از لحاظ اخلاقی حقوق طرفین را باید  گوشزد کند،  حقوق متقابل بین طرفین می تواند کمک بزرگی به ادامه زندگی آنها نماید که هم از لحاظ شرعی هم از لحاظ عرف بسیار مهم است.

وکیل خانم تهران

وکیل خانم تهران

وکیل خانواده خانم باید از لحاظ تخصص و اطلاعات روز و هوش بسیار بالا باشد و از تجربه کافی برخوردار باشد آگاهی آن از رویه دادگاه های تجدید نظر و دیوان عالی کشور بسیار مهم است و هم چنین رویه قضایی هم باید آگاهی داشته باشد.  خانم سرور ثانی نژاد با سالها تجربه فراوان در دادگاه های خانواده و پرونده های خانواده می‌تواند شمارا در پرونده خود یاری نموده و شما را تا رسیدن به هدف خود راهنمایی سازد.

وکیل خانواده به طور تخصصی در حوزه های دعاوی خانواده مثل طلاق توافقی طلاق سمت زوجه، طلاق سمت زوج، مهریه، نفقه و اجرت المثل، حضانت، الزام به تمکین و … فعالیت می کند. و همچنین یک وکیل خانواده خوب باید علاوه بر داشتن تخصص کافی در زمینه های حقوقی در زمینه روانشناسی هم دستی بر آتش داشته باشد.

چون در برخی از پرونده ها زوجین انقدر سختی کشیدند و تحمل کردند که بیشتر از لحاظ روحی احتیاج به کمک دارند تا از لحاظ حقوقی و یک وکیل زبردست می تواند در کار خود مسایل روانشناسی هم لحاظ کند و این قضیه بستگی به تجربه آن وکیل دارد. در برخی از پرونده ها مسائل روانشناسی هم  دخیل است.

چرا وکیل خانواده خانم انتخاب کنیم؟

وکالت و حقوق حرفه بسیار تخصصی است،  ولی در انتخاب وکیل خانم یا آقا فرقی وجود ندارد. بیشتر تمایلات شخصی افراد است که انتخاب وکیل خود را خانم یا آقا انتخاب می کنند و ممکن است به هر دلیلی شخصی با آقا ارتباط بیشتری برقرار کند و بلعکس که این امر کاملا شخصی و سلیقه ای می باشد.ولی نه در محاکم و نه در عملکرد معمولی روند پرونده هیچ فرقی بین آقا و خانم وجود ندارد بلکه این تجربه و تخصص است که بسیار مهم است.

داشتن وکیل خانواده  در دادگاه ها اجباری می باشد؟

به طور کلی داشتن وکیل خانواده خانم و یا آقا در دادگاه ها از لحاظ اطلاعات حقوقی و تجربه ای که دارد می تواند بر سرنوشت افراد تاثیر می گذارد،  و اگر جایی ببیند که حق شما پایمال می‌شود و می‌تواند پا پیش بگذارد و اجرای عدالت را خواهان باشد.

با وجود مزایای حضور وکلا و داشتن وکیل در دادگاه ها قانون داشتن وکیل در تمامی دعاوی الزامی نیست و در برخی از موارد به خاطر وجود موضوع بسیار مهم قانونگذار داشتن وکیل را الزامی نموده است.

وکیل طلاق خانم

وکیل طلاق خانم

وکیل خانم برای طلاق

همانطور که قبلا هم گفتیم بین وکیل خانم و آقا از لحاظ حقوقی فرق حقوقی وجود ندارد و این تجربه و زبردست بودن افراد است که در روند پرونده مهم می باشد.

ولی از آنجایی که تجربه مشخص نموده که معمولا بانوانی که با زوج خود به مشکل برمی خورند و ادعای طلاق دارند عموما برای پرونده های خود وکیل خانم را انتخاب می کنند و با وکیل خانم راحت تر هستند ، همین عامل باعث می شود اینگونه افراد با وکیل خود احساس راحتی بیشتری نموده و اعتماد بیشتری داشته باشند.  ازین رو سرکار خانم ثانی نژاد با ده سال سابقه در امر دعاوی خانواده می تواند  کمک شایان ذکری در روند پرونده خانواده شما عزیزان داشته باشد.

شماره وکیل خانم

شما عزیزان می توانید برای ارتباط با سرکار خانم سرور ثانی نژاد و مشاوره با ایشان با این شماره ها در تماس باشید .

سامانه خدمات الکترونیک قضایی ارائه و پیگیری دادخواست پیگیری آخرین وضعیت پرونده و اطلاع رسانی پرونده اشخاص سامانه عدل ایران.